האימפקט הדיגיטלי
  • ראשי
  • קידום אתרים
  • תוכן שיווקי
  • מחקר ראשוני
  • מגזין
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • קידום אתרים
  • תוכן שיווקי
  • מחקר ראשוני
  • מגזין
  • יצירת קשר
תוכן שיווקי
ראשי » תוכן שיווקי

מדריך לכתיבת תוכן שיווקי חכם והגיוני לקידום אתרים

קידום אתרים, הידוע בקיצורו 'SEO' – אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא אחד מהנושאים האהובים או השנואים על בעלי עסקים. אוהבי התחום מתרגשים ממשחקי התקשורת האילמת בינם לבין הרובוטים הערמומיים של גוגל.

אחרים מעדיפים לבכות בשקט מאשר לנסות להבין מה זה "זנב ארוך" ואיך הם יכולים להשתמש בו כדי לקדם את האתר שלהם. אני חייב להודות שאני במחנה של המכורים לקידום אתרים, כי למרבה המזל, יש שיטות אופטימיזציה בעלות עוצמה מטורפת שיאפשרו לכם להגיע למיקומים ממש טובים בגוגל. אבל בואו נתחיל על הנושא הכי חשוב בקידום אתרים.

הכלל הכי חשוב בקידום אתרים

הכלל הראשון העיקרי, כשחושבים על מנועי חיפוש, הוא לא לעשות אף פעם שום דבר שמשבש את חוויית הקהל. זה כולל לחסל את איכות התוכן עם הצפת מילות מפתח. מילות מפתח צריכות להיות זמינות ונגישות למנועי החיפוש, אך המסר של המאמרים צריך להיות יעיל, ולא לגרום לניכור או בלבול הקהל. כי תוכן טוב ואיכותי כבר יעשה את שלו.

אלו הם טיפים שיסייעו לחוויית גלישה טובה יותר של הגולשים באתר שלכם שרוצים לקרוא את התכנים שלכם, לצפות בסרטונים באתר, והכי חשוב – לשלם על המוצרים והשירותים שלכם.

אנשים שואלים שאלות. תנו להם תשובות

רוצים שאנשים רבים יבקרו באתר שלכם ויישארו בו כמה שיותר זמן? ענו על השאלות הקשות שלהם ומשאלתכם תתגשם.

אנשים מקלידים שאלות במנועי חיפוש כי יש להם שאלות שנותרו ללא מענה. אם אתם בעלי ידע בתחום שלכם, אתם יכולים לסייע להם.

לכתוב יותר כמו שהגולשים כותבים ופחות כמו שביאליק כתב

במקביל למענה על שאלות קהל אמיתי, חשוב שתשתמשו בשפה שלהם. מה שמביא אותנו למחקר מילות מפתח. למרבה הצער, חלק מהאנשים עדיין מאמינים שמחקר מילות מפתח פירושו להתבונן על סלט של מילים שאינן הגיוניות ושרובן אינן קשורות לנושא בו עוסק האתר שלהם.

מחקר מילות מפתח פירושו להבין את השפה שבה אנשים אמיתיים משתמשים כשהם נכנסים למנועי חיפוש על מנת למצוא תשובות לשאלותיהם. קיימים כלים מצוינים למציאת הביטויים הנכונים, ותוכלו גם להיכנס לרשתות החברתיות כדי להבחין באופן בו אנשים מדברים באינטרנט על הנושא שלכם.

דרך אגב. אין צורך להתחבר רגשית לשילובי המילים שמצאתם

השתמשו בביטויי מילות המפתח שמצאתם, בהחלט, אך אל תשתמשו בהם בהתלהבות כזו שתהפוך את הטקסט שלכם למוזר. אין צורך לבצע מחקר מעמיק של המשמעות הנסתרת של המילים, אלא פשוט להשתמש במילים נרדפות או בהטיות שונות של מילות המפתח. בדיוק כמו שסופרים אמיתיים עושים.

השתמשו במטאפורות אנלוגיות. השתמשו במספר מילים משמעותיות או חריגות, בתנאי שאתם מדברים כך בשפת היומיום שלכם. העשירו את מילות המפתח שלכם עם כל השיטות המרתקות והיצירתיות בהם משתמשים סופרים ואמנים.

לכתוב תוכן צבעוני ומעניין. לא תוכן ארוך מספיק

מומחי תוכן וקידום אתרים אוהבים לכתוב מאמרים על האורך המדויק של תכנים ראויים. עם השנים, ההמלצות השתנו והתוצאה היא ערבוביה של כללים והנחיות, בלי תשובה אחת ברורה. העצה שלי היא לכתוב תוכן שמעביר את הנקודה שלכם בצורה ברורה, ובצבע.

רעיונות מסוימים יכולים לקבל כיסוי מספיק במהירות, עם הערות פשוטות ומעניינות. ורעיונות אחרים זקוקים לטקסט ארוך יותר כדי שניתן יהיה לפתח אותם באופן מלא. מאמרים אלו ראויים לפורמט ארוך יותר של מאמר, או לסדרת מאמרים שיתפרסמו בהדרגה.

בשורה התחתונה: לקוחות פוטנציאליים אם תתנו להם את מה שהם מחפשים

הקפידו למצוא כל הזמן הזדמנויות חדשות לרכישת לקוחות חדשים. מה שלא עבד עבורכם בשנה שעברה, יכול לעבוד מצוין היום. שלחו דיוורים ללקוחות קיימים, ואם התנועה באתר שלכם דלילה, שפרו את התוכן כדי שאנשים יתעניינו במוצרים ובשירותים שלכם, דרך המילים שלכם.

 

פוסטים אחרונים
  • במה עדיף להשקיע -קידום ממומן או אורגני?
  • פרסום בגוגל וקידום אתרים יתרונות מול חסרונות
  • תביעת ספאם, מה חשוב לדעת
  • סוכנות דיגיטל – כיצד היא יכולה לעזור לעסקים קטנים
  • טיפים לחיסכון בזמן
קידום אתרים עם יולי פיתוח וקידום אתרים
2019 (c) כל הזכויות שמורות לאימפקט הדיגיטלי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס